2011. március 7., hétfő

Ezt a két receptet amit ma jegyeztem be, akkor  és olyankor csináltam , mikor már nagyon kiürült a  kassza, hó vége volt. Nagyon finom és laktató étel és ami  nem elhanyagólható kevés pénzt kell rá költeni.
Mai  ebédünk  a tegnapi ebédünknek a folytatása volt. Azért sütöttem egy kis zserbót, nem tudtam venni a zöldségesben diót,( igaz elég drága is volt legutóbb,) így vettem a boltban diópótlót. Nagyon finom lett  a süti, nem is lehet rajta észrevenni, hogy nem dió van benne!

3 megjegyzés:

Juci írta...

Itt felejtettem magam nálad, olyan jó kis receptekre leltem.
Egy párat már átmentettem! Köszönöm!
Még visszajövök...

sedith írta...

Mindkét recept nagyon finom lehet! :)
Diópótlót én is szoktam venni, de önmagában még nem használtam, csak dióval keverve. Talán egyszer kipróbálom.:)

Fagyal Hajnalka írta...

Kedves Éva, én is most tanulom, de köszönöm szépen! A te blogos nem különben szép, és hangulatos:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...