2011. március 21., hétfő

Takarítással telt a kora délelőttöm. Ebédünk megoldott volt mivel tegnapról még  maradt  ami elég volt.
Lazításként meg különben is szépen  süt a nap,  na  nem sétálni mentem. Blogokat nézegettem. Fájó szívvel tapasztalom, hogy milyen ügyesek a társaim. Nagyon szeretném ha több minden lenne az én blogomon is, de sajna nekem még  nem megy. Mindig van valami ami hátráltatja még a fényképek feltevését is, vagy a számítógép nem jó, vagy a fényképezőgéppel van bibi.  Nem nyafogok tovább, egyszer majd  rájövök az egészre!(Fő a pozitív gondolkodás!) Addig meg csak írom a sorokat meg a recepteket.
 Az utóbbi 1-2 hétben sok blogtársam kapott  díjat.Akiknek ezúton is gratulálok.
Megérdemlik, mert nagyon ügyesek, egyszer szeretném ha az én blogom is olyan lenne mint az övék.
                                                                            

2 megjegyzés:

Hobbychef írta...

Kedves Éva!
Ne szomorkodj, a blogod így is jó, bár kétségtelen, hogy fényképekkel mutatósabb lenne. Én hónapokig a mobiltelefonommal fényképeztem. Bár van valahol egy csoda masinám mindenféle optikával, szűrővel, de az nem digitális. Végül is névnapomra megleptem magam egy 12 Mp kamerával, azóta ezt használom.
Sok sikert és örömöt a blogodhoz.

Éva írta...

Köszi a biztató szavakat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...