2011. április 17., vasárnap

A nagyobbik lányom a hétvégén itthon volt segített bevásárolni már az ünnepekre is.Az volt az eszembe hogy 2-3 héttel ezelőtt sokkal nagyobb  várakozással voltam az ünnepekre mint most, mikor már valóban  készülődni kellene.  2 hete megtudtam volna mondani hogy mit fogok az ünnepekre főzni és sütni, most viszont még kuszák a gondolataim. Talán ez abból is adódik, hogy annyiféle húsvéti süteményt, menűt láttam az elmúlt napokban a blogokon, hogy már teljesen össze-visszaság van bennem. Általában  dominál  nyílván az anyagiak is, minél jobbat minél olcsóbban készíteni. Kiválasztottam a sütemény recepteket   amit már vagy kétszer megváltoztattam. Talán most már végleges amit fogok sütni.Sósnak: sajtos perecet. Édesnek:  sütés nélküli  keksztekercs , mézes grízes, ..?  Az étel: egybefasírtot szeretnék töltelékkel, brassói aprópecsenyét, húslevest. Ez most vasárnap este az elgondolásom, hogy mi lesz az majd elválik.  A süteményeknél úgy szoktam, hogy amikor eldöntöm mit sütök, a receptjét kiválogatom a többi közül és már  elvannak különítve. Hiába  annyi év gyakorlat,  mégis a recept mindig   kéznél van amikor sütök.
Szerintem kedden már elkezdem, amit lehet megsütök. Jó lenne egy kicsit előre megcsinálni amit lehet.
 Csütörtökön jön a tündér kis unokám,  nehogy már  a konyhában  lássa  állandóan a nagyit !
                                                                                
                                                                                  

1 megjegyzés:

Jutka írta...

Játékra hívlak, nézz be hozzám!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...