2012. december 5., szerda

Karácsonyra édes apró süteményem ! * "retro"

Olyan két  süteményt ajánlok az ünnepekre ami könnyen elkészíthető és nagyon finom !
Csokoládés csillag-ablakocskák
                                                                                                                                                             
Linzer

                                                                           
                                                                 ****************
Sok szeretettel köszöntöm blogom új követőit: Fuat Gencal, Andrea és Lydia Tamás !
                                                                              

10 megjegyzés:

Emőke írta...

Ez a linzer csudajól néz ki!

mandala írta...

Gyonyoru !

marisz57 írta...

Nagyon helyesek a linzervirágaid!

Éva írta...

Emőke: Köszi!
mandala: Köszi!
marisz57: Köszönöm!

Eri ka írta...

Linzert én is fogok sütni.

VRJúlia írta...

Nem tudom, eddig hol jártam, mindenképpen, éppen időben értem ide:)
A linzer abszolút kedvencem, és akkor most kérek is egy olyan receptet, amit én is el tudok készíteni- már elhatároztam, ezen az ünnepen biztosan lesz linzerkarikám, ahogy mi nevezzük:)

Éva írta...

Eri ka:Nagyon finom tud lenni különböző lekvárokkal!
VRJúlia: Üdvözöllek! Nagyon egyszerű ez a linzer aminek a receptjét megtalálod a blogomban. Biztosan fog sikerülni hívhatjuk linzerkarikának is! Egészségetekre!

HajniZoli írta...

Szépeket alkottál!

Andrea írta...

Köszönöm a köszöntést :)

Éva írta...

HajniZoli:Köszi!
Andrea: Örülök hogy ide találtál!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...