2016. augusztus 25., csütörtök

Kömény likőr házilag

Van pár ehhez hasonló házilag elkészíthető  receptem  a blogban , csupán a próbálkozásuk halad lassan. Ez a recept viszont felkeltette az érdeklődésemet!( A próbát a leírt mennyiség harmadából készítettem!)
                                                                                 

Hozzávalók és elkészítése: 2 evőkanál köményt  1/4 l  alkoholban/ Vodkát használtam/, lezárt üvegben két napig állni hagytam. Harmadik napon 30 dkg cukrot  3/4  liter vízzel felforraltam. Leszűrtem a köményes alkoholt és összevegyítettem .Ha nem elég erős lehet hozzá még  több alkoholt tenni.

Egészségetekre !


2 megjegyzés:

Katalin írta...

Egészségetekre! Nagyon finom lehet, ezt mi is szeretjük :-) Erdélyben szoktunk ilyet kapni.

Éva írta...

Katalin köszi ! Nehezen tudtam rávenni férjuramat hogy ezt megkóstolja, pedig a vodkát szereti, sajnos ! Mikor mondtam hogy nektek ismerős ez az ital és szeretitek azt mondta:" várjuk Őket szeretettel"! Kellemes az aromája én eddig még ilyet nem kóstoltam!