2017. április 21., péntek

Mákos guba piteformában

                                                                              

Hozzávalók:  4 db guba v.kifli, darált mák , cukor,tej, krémhez: 3 dl tej, 1 cs.vaníliapuding, 3-4 evőkanál mascarpone/ nálam házi natúr krémsajt,  3 ek cukor, tejszínhab.
                                                                         

Elkészítése: Feldaraboltam a gubát,  tejet kicsit felmelegítettem kevés vaníliás cukorral. Szűrőkanálba pakoltam a gubát majd leöntöttem a cukros tejjel. Meglangyosítottam  kis darabka margarint   ebbe borítottam  bele az áztatott gubát majd megszórtam darált mák és cukor keverékével  és jól átforgattam. Pite formát margarinnal kikentem  zsemlemorzsával beszórtam  ebbe borítottam bele a mákos gubát .Előmelegített sütőben 180 fokon 15' átmelegítettem  majd sütőből kivettem és elkészítettem a pudingos krémet. 3 dl tejből kivettem fél dl amit összekevertem a pudinggal a többi tejet a cukorral felmelegítettem majd besűrítettem a pudinggal. Még meleg volt mikor a krémsajtot belekevertem. Ezt a krémet kanalaztam a guba közepére  kicsit elsimítottam és  kb. 1 dl tejszínt habnak felverve rákentem és szemes mákkal megszórtam ! Nagyon finom !
-( A cukrozást nem vittem túlzásba , természetesen  ízlés szerint lehet adagolni hozzá  még !)
Jó étvágyat !

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...