2018. április 11., szerda

Tejszínes- kávés bonbon

Hozzávalók 28 db-hoz:200 ml tejszín, 100 g cukor, 1/2 cs. vaníliacukor, 1 evőkanál kávépor/nálam nescafé /, 2 evőkanál szitált porcukor, pici olaj a forma kikenéséhez.
🌷
Elkészítése: Tejszínt a kétféle cukorral feltettem melegedni alacsony hőfokon állandó keveréssel addig melegítettem még a színe és az állaga megváltozott kicsit sűrűbb lett és barnásabb lett a színe. Ekkor hozzákevertem a kávéport amivel még 5' forraltam és végül beletettem a porcukrot azzal is átkevertem. Kisebb szögletes műanyag formát olajjal kikentem és ebbe öntöttem bele a masszát. Hagytam hűlni majd késsel felvagdaltam. A darabkákat külön-külön is lehet csomagolni de én  mivel ezt próbaként készítettem ezért tettem csak  tálkába  mutatóba , ami nagyon finom!
Megkínálhatlak?

5 megjegyzés:

Anikó írta...

De jó, vittem is a receptet, szeretem az ilyesmit nagyon,a kávést is, ha pedig kakaóporral készítjük, akkor csokist kapunk. Meg fogom csinálni :-)

Katalin írta...

Nem is baj, hogy nem csomagoltad be, mert biztos vagyok benne, hogy nagyon hamar el fog fogyni :-)

Timi írta...

Nagyon finom lehet!!! Van is itthon tejszín, így ki fogom próbálni! Köszönöm! :o)

aranyos fodorka írta...

Vajon, ha kávé helyett csokit reszel bele az ember, milyen lesz ? vagy mégis kakaó lenne jobb, ahogy Anikó írta ? Én a kávés dolgokért annyira nem vagyok oda, tán csokival meg kellene egyszer próbálnom....

Éva írta...

Anikó örülök hogy tetszik,hogy kakaóporral működik-e nem tudom próba szerencse.Váljon egészségedre!
Katalin finom és ahogy látom fogy rendesen férjuramnak is ízlik:)
Timi váljon egészségetekre!
aranyos fodorka szerintem próbáld ki, de talán kakaópor jobb lenne. Váljon egészségedre!