2019. május 12., vasárnap

Kukoricás lepénykék

Hozzávalók: 15 dkg kukoricaliszt, 1 tk. sütőpor, kevés  őrölt bors, 15 dkg  kukorica konzerv, apróra vágott petrezselyemzöld, fél fej vöröshagyma, 1 db tojás, 1,6 dl tej, olaj a sütéshez
🌽
Elkészítése: Tálba tettem a hozzávalókat  hagymát apróra vágva és a tejjel összekevertem  az egészet a tejet apránként tettem hozzá  /nekem nem volt szükség az egész mennyiségre. Kb. 10' pihentettem a tésztát  és kanállal  tettem a masszából a forró olajba  amit ellapogattam és mindkét oldalát megsütöttem😋
Jó étvágyat
forrás:innen

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Nem kell előre megdinsztelni a hagymát ? Átsül rendesen ?
Csak azért kérdem, mert tetszik a recept, és kipróbálnám....

Éva írta...

aranyos fodorka nem kell csak az összekeverni a hozzávalókat. Váljon egészségedre!