2021. augusztus 3., kedd

Zsírban sült pufók

Egy általam régen forgatott szakácskönyvemből való de valahogy eddig elkerülte figyelmemet, próba fél adagból történt azt írom le😉

 


Hozzávalók: 20 dkg liszt, 7,5 dkg sertészsír, 0,8 dl tejföl, fél csomag sütőpor, csipet só./20 db lett/

🌺

Elkészítése: A hozzávalókat összegyúrtam  és 1 órát pihentettem. Ezután félujjnyi vastagra kinyújtottam és hullámos szaggatóval  kiszaggattam  amiket forró zsírban készre sütöttem.  A  sült tészta közepét félig bevágtam   ide egy kiskanál lekvárt tettem. Vaníliás porcukorral beszórtam😋

Jó étvágyat kívánok!

4 megjegyzés:

Katalin írta...

De helyesek lettek! Finomak, könnyedek lehetnek 😊.

Éva írta...

Köszi Katalin nagyon finom , nem is gondoltam hogy ilyen lesz érdemes volt próbát tennem vele:)

Gerdi írta...

Egyszerű tészta, de néha a legegyszerűbb dolgok a legjobbak. S milyen kis helyesek! :-)

Éva írta...

Köszönöm Gerdi!