2017. július 31., hétfő

Lángos élesztő nélkül

Hétvégén lányom kérdezte hogy élesztő nélküli lángos receptem van? Hirtelen úgy emlékeztem hogy igen  de közben rájöttem hogy pizzás receptem van csak ilyen,  ezért most  gyors próbasütést következett:)
                                                                                
Hozzávalók:
30 dkg liszt
1 teáskanál sütőpor
1 teáskanál só
2 evőkanál olaj
1 evőkanál tejföl+annyi víz hozzá hogy 2 dl folyadék legyen
olaj a sütéshez
*
Elkészítése:  Liszthez tettem a sót és sütőport összevegyítettem  ezután tettem hozzá az olajat és a folyadékkal begyúrtam a tésztát.Olyan állagú lett a tészta hogy feldarabolás után egyenként kerek formára nyújtottam és forró olajban kisütöttem.Ebből a mennyiségből 7 db lángos lett, amit tejföllel és reszelt sajttal megszórva tálaltam.Nagyon finom és hamar elkészíthető!
Jó étvágyat !

2 megjegyzés:

aranyos fodorka írta...

Csak hűljön kicsit a levegő - ki fogom próbálni. Mostanában legszívesebben percek alatt elkészíthető ételeket eszem, vagy gyümölcsöt - annyira nem bírom kicsi konyhámban a forróságot....

Éva írta...

aranyos fodorka remélem neked is ízlik majd, hamar elkészül de valóban várjál talán a jövő héten ennyire nagy meleg nem lesz?:) Egészségedre!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...