2011. június 28., kedd

Barackos sütemény🍑


 Hozzávalók  tésztához: 20 dkg liszt,10 dkg. cukor,10 dkg. margarin, 2 dl tejföl, 2 egész tojás, 1 csomag sütőpor,   tészta  tetejére  őszibarack, porcukor. 
🍑
Elkészítése: A margarint a liszttel elmorzsoltam, majd a sütőporral, a cukorral, az egész tojásokkal és a tejföllel jól kikavartam.Ezután  egy kis  méretű tepsibe öntöttem és a tetejére a félbevágott, kimagozott őszibarackokat domború felükkel a tetejére fektettem. Ajánlatos a barackokat előtte meg is hámozni. Minden fél barack magházába egy kevés porcukrot szórok, úgy borítom a tésztára, sőt a tetejét is megcukrozom. A forró sütőbe toltam,  öt perc múlva a lángot mérsékelve  200  C fokon 25' alatt a tészta  rózsaszínűre sült. A sütemény tetejére  fahéjas porcukrot  szórtam.😋
📌/Amennyiben befőttből készítjük, a barackot cukrozni nem szükséges, csak a levét kell jól lecsurgatni./
Jó étvágyat!

                                                                           

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon guszta! Mi is nagyon szeretjük.

Ami írta...

Milyen guszta! És milyen nagyszerű recept, viszem is ! :)

Éva írta...

Zsófi: köszi!
Ami: köszi!

Csiperke írta...

Nagyon régen ettem ilyen sütit. Meg fogom csinálni én is! Köszönöm a receptet!

Éva írta...

Csiperke: Nagyon finom próbáld ki!Akár sárga akár őszibaranckkal is finom.Én most őszibarack befőttel készítettem.