2011. november 18., péntek

Hétvégén teljes lesz a család !

A hétvégén megtelik élettel a lakásunk, jönnek haza a gyerekek családostól  és természetesen a kis unokám ! Már nagyon várom őket, az elmaradt családi ünnepet tartjuk meg. Nem sok ez a pár nap amíg itthon lesznek, de  egy kicsit feltöltődök.  Adok is és kapok is sok szeretetet ! Beszélgetünk megint a kis unokámmal, egyre többet beszél jobban mondva ő  mondja a magáét, van mikor nem értjük meg. A lányom mesélte, hogy ha esetleg nem tudja megértetni magát  egyre hangosabban mondja , mérges.  Igyekszik nagyon bármit mondunk utánozza az értelmét még nem tudja, csak gyakorol.  Most csináltak a bölcsibe fényképet  tegnap láttam  skypon, de ott azért nem éles annyira a fotó, alig várom hogy láthassam rendesen. Na, majd holnap  meglátom !Már az ablakban szoktam  nézni várni őket , hogy mikor jönnek és ha meglát integet dobja a puszit!
Minden kedves  olvasómnak 
                                                                             
                                                                               

9 megjegyzés:

Katucikonyha, írta...

Nagyon jó hétvégét kívánok Nektek, töltődj! :-)

Rékamanó írta...

Szia. örömmel olvasta soraid:))) jó is az amikor a család együtt van.Szép hétvégét kívánok neked puszi.:)

Gizi írta...

Csodálatos hétvégét kívánok az egész családnak!!! Unokázzad jól ki magadat, egy kis dögönyözést, és néhány puszikát én is küldök a kis tündérkének.

Boldog születésnapot, és ünneplést kívánok Neked és a Férjednek.

María írta...

De jó lesz Neked :)!!

Barbi konyhája írta...

Csodaszép hétvégét Nektek kedves Éva!!! Nincs is annál szebb mint mikor az ember a családjával összeülhet! Unokázz sokat, üdvözlöm a Családodat is! :)

trollanyu írta...

Kedves Éva, nagyon jó hétvégét kívánok:) Érezzétek jól magatokat a családoddal együtt, élvezzétek azegyütt töltött időt:)

Márti írta...

Most már biztosan lázasan készülődsz! azért kívánok én is jó hétvégét :-)

Roza írta...

Éva, mire én ideértem, már biztosan el is mentek a gyerekeid... Remélem, örömteli hétvégéd volt. Nálam is itt voltak a fiam és az ikrek.

Éva írta...

Katucikonyha: Köszönöm! Úgy lesz!
Ré: Nagyon szépen köszönöm!
Gizi: Nagyon szépen köszönöm ! A puszikat mind átadtam sőt...! Köszönjük az üdvözlésedet!
Maria: Köszi!
Barbi: Igen ilyenkor érzi az ember hogy mennyire jó és mennyivel másabb egy ilyen hétvége! Én nem azt mondom hogy a többi rossz, csak ez egészen másabb! Amennyit tudtam unokáztam! Köszönöm !
trollanyu:Nagyon szépen köszönöm! Most megint csak 3 hét múlva jönnek, de majdcsak eltelik az idő! Főleg a várakozással !
Márti: Nagyon szépen köszönöm!
Roza: Valóban már elmentek délben a gyerekek, nagyon jó volt !
Akkor nálatok is volt zsongás? Milyen jó is az igaz?