2012. február 27., hétfő

Tojással töltött burgonya

 Hozzávalók: 3 db burgonya,  2 db tojás, só, őrölt bors, tejföl, kevés paradicsompüré vagy kecsap, margarin.
Elkészítése: Héjában megfőztem a burgonyát  a tojást pedig  keményre. A burgonyát megpucoltam és ketté vágtam hosszában belsejét kikapartam.  A megpucolt tojásokat és a kikapart burgonya darabokat összetörtem villával majd ízesítettem sóval, borssal tettem hozzá  1 tk. kecsapot és 2 evőkanál tejfölt és az egészet jól összekevertem. Margarinnal kikentem egy jénait  a burgonyákba belekanalaztam púposan   az összekevert tölteléknek valót így raktam be  és még egy  kanállal minden burgonya tetejére tettem  tejfölt és egy kis darabka margarint.  Előmelegített sütőben  kevés ideig kb. 15' hagytam kicsit sülni, majd zöldségekkel  díszítettem. / A kellékeket természetesen megettük:)) /                                                                  

10 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon tetszik,szeretjük a krumplit is a tojást is,ki lesz próbálva:))

Katalin írta...

Nagyon szépen tálaltad :)

Hankka írta...

Sokszor nem tudom kitalálni, mi is legyen a vacsora. Ez is egy gyors, egyszerű, mégis finom étel, nagyon tetszik! :)

Éva írta...

Jámborné Budai Mónika: Remélem ízlik majd nektek is !
Katalin: Köszi!

Seffer Lilla írta...

De jó, olyan mintha egy bajszos arc lenne, száj nélkül...:) Nagyon ötletes vacsi...:)

Jámborné Budai Mónika írta...

Este elkészítettem vacsorára,nagy sikere volt. Máskor is elfogom készíteni,annyira finom volt és gyorsan meg van.
Még egyszer köszi a receptet:))

Panna írta...

De jó ez a kép! Olyan mint egy bajuszos gülü szemű valaki :)

Éva írta...

hankka:Örülök hogy adhattam tippet neked!
Lilla: Valóban olyan mikor odapakoltam a zöldséget akkor vettem észre !
Jámborné Budai Mónika: Örülök hogy ízlett.
Panna: Most már eltünt a gülü szemű a tányéromról!

tücsi írta...

Nagyon mókás a tálalás, de szép!!! És én szeretem a töltött burgonyát.

Éva írta...

tücsi: Köszi!