2012. május 5., szombat

Salátástál

Szabina  játékára készítettem,  mivel kérése volt hogy színes  egészséges   zöldségből álló ételt ajánljunk !
  Már szerepel a blogomban a tejfölös nyers lecsó, egyszerű nagyon leírom most azért!
Hozzávalók: 2-3 újhagyma, 1 paprika, 2 paradicsom só, tejföl.
Elkészítése: a zöldségeket földaraboltam   besóztam , hagytam hűtőben kicsit állni, majd amit engedett levet /sótól/ nem az egészet de öntöttem  le belőle,  tejfölt rátettem és elkevertem. Az edényt salátával kibéleltem és ebbe öntöttem .( Szabina remélem  elég színesnek találod?:-)))
Nagyon finom  jól lehűtve !  
                                Jó étvágyat!                                     

6 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

igazi finomság!!!

trollanyu írta...

Nagyon finom, egyszerű saláta, színes és kívánatos, nekem tetszik:)

Emi írta...

Tetszik a nyers lecsó megnevezés:) Nagyon szeretem a salátákat, bárhogy legyen variálva. Szerintem szép szines :)

María írta...

Szerintem is finom! És nagyon guszta!

Seffer Lilla írta...

jaj, nagyon megenném most!

Éva írta...

Jámborné Budai Mónika: Köszi!
trollanyu: köszi!
Emi:Köszi!
Maria: Köszi!
Lilla: Azt el is hiszem már jó hideg!