2013. május 30., csütörtök

Csokoládéfagylalt

                                                                             
Hozzávalók:  3 db tojás, 15 dkg. cukor, 1 cs. vanília cukor, 3 dkg. étcsokoládé lereszelve, 1 dkg. kakaópor, 1/2 l tej.
Elkészítése:  Gőz fölött egy tálba  az összes hozzávalót összekevertem majd habverővel folyamatosan  verve  kicsit besűrítettem . Levettem a gőzről hagytam kicsit hűlni és  egy műanyag / régi fagyis dobozba öntöttem /és a teljes kihűlés után tettem a mélyhűtőbe.

7 megjegyzés:

trollanyu írta...

Nagyon finom lehet, én inkább a gyümölcsös fagyikad szeretem, de egy finom főzött csokifagyi a nyári melegben jól tud esni. A férjed is szereti a fagyikat vagy csak magadnak készíted?

Katalin írta...

Finom lehetett! Csak egy kicsit lehetne hozzá melegebb az idő :)

Éva írta...

trollanyu finom volt, bár én is inkább gyümölcsöst szeretem és a citromot. Általában annyit készítek ami kettőnknek egy evésre elég, kivéve most ezt a csokist ez dobozban legalább 3 napig elég lesz. A fagyit férjuram is szereti főleg ha meleg van ami most nálunk nem jellemző:)

Kati írta...

De jó ez is Éva, jövök segítek elfogyasztani:)

HajniZoli írta...

Édesanyám is régen főzve készítette a fagyit mikor gyermekek voltunk. Jégkocka tartóba fagyasztotta és két-két kockát adott ebéd után:-)

Erika írta...

Nagyon finom lehet. Én is szoktam csokis fagyit készíteni, de jobban megy a gyümölcsös.
Én a héten úgy ettem a saját készítésű fagyinkat, hogy pár másodpercre beraktam a mikróba. :))) A lányom nevetőgörcsöt kapott.
Hűvös volt még a lakásban is, de én fagyizni akartam. Megoldottam!! :))

Éva írta...

Kati megbeszéltük várlak!:)
HajniZoli nagyon finom így elkészítve.Édesanyádnak is biztos tudni kellett beosztani mint általában mindenkinek!
Eri ka férjuram inkább ezt szereti, nekem a kedvencem a gyümölcsös. Inkább most ezt csak kiakartam próbálni. Nem semmi melegítve a fagyi el is hiszem hogy lányodat megnevetetted.Ügyesen megoldottad!