2014. március 14., péntek

Bögrés palacsinta

Több blogon megcsodáltam már eddig is ezt a palacsintát. Legutoljára  M@rtinál láttam és úgy döntöttem most aztán kipróbálom.Fél adagból készítettem  7 db lett.
                                                                            
Hozzávalók: 1 bögre liszt, 1 bögre tej,(bögrém 2 dl.) 2 db tojás, pici só, 1 tk. vaníliacukor. Olaj a sütéshez.
Elkészítése: A tojás sárgáját a sóval vaníliacukorral  és a tejjel  jól összekevertem.  Ezután tettem hozzá a lisztet amivel szintén elkevertem,  végül   a tojás fehérjét amit felvertem kemény habnak és óvatosan beleforgattam a masszába. Kisebb palacsintasütőben sütöttem pár csepp olajat tettem  a tészta alá.  Az én töltelékem: 2 kocka csokit lereszeltem és 1 mk. fahéjjal elkevertem ezzel szórtam meg a tésztát, férjuram maradt a hagyományos sárgabaracklekvárnál !  Kicsit vastagabb mint a szokványos palacsinta , de nagyon finom !
Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépen tálaltad, és fincsi is lehet!

Kati írta...

Nyami:)

Csigabige írta...

Fincsi lehet! :)

Éva írta...

Katalin köszi finom volt!
Kati örülök hogy tetszik!
Csigabige finom volt!

M@rti írta...

Ugye, hogy finom? :-D
Örülök, hogy jók a tapasztalataid ezzel kapcsolatban.

Éva írta...

M@rti köszi az ihletet és persze a receptet! Nagyon finom!