2014. augusztus 29., péntek

Majorannás krumplifőzelék

Családunk  szereti  a krumpli főzelékemet  amit eddig készítettem ! Egyik blogjátékomra küldte  el  Ditti  ezt a fajta ízesítésű főzeléket és a nagyobbik lányom hívta fel a figyelmemet rá hogy már kipróbálta és mennyire finom! Most én is elkészítettem.
                                                                           


Hozzávalók:  60 dkg krumpli,  1 db vöröshagyma,1 cikk fokhagyma, 1mk majoránna, 1/2 mk őrölt bors, 1 db babérlevél, só, 1,5 ek liszt,  1 dl tej. zsír. Feltét: tükörtojás, dinsztelt hagyma, sült paprika 
🌺
Elkészítése: Krumplit megtisztítottam feldaraboltam . Vöröshagymát fokhagymát szintén  apró kockákra felvágtam. Zsírt megforrósítottam rátettem a vöröshagymát fokhagymát kicsit dinszteltem majd megszórtam a fűszerekkel és ráöntöttem a krumplit annyi vizet tettem hozzá ami jól ellepte a krumplit  Mikor már kezdett puhulni a krumpli akkor kevertem össze a lisztet a tejjel  és ezzel habartam be a főzeléket. Összefőztem és  már kész is volt. Most csupán tükörtojást csináltam hozzá és megdinszteltem kevés hagymát amibe bele tettem az előző napról megmaradt sült paprikát. Férjuramnak lecsókolbászt sütöttem hozzá. Nagyon finom  a főzelék!
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Ditti írta...

Nagyon örülök, hogy ízlett nektek is, és hogy kipróbáltad a receptet! :)

Éva írta...

Ditti köszönöm neked ezt a főzeléket mert valóban nagyon finom!