2015. február 8., vasárnap

Karamellás bonbon /Valentin napra

Nem  annyira "hagyományos' egy ünnep , azért pár éve hogy valami kis apróságot készítek !:-))
                                                                         



Hozzávalók: 10 dkg. étcsokoládé, 1-2 ek. olaj, 6 db tejkaramella,  2 ek. tejszín.( Forma, ecset)
Elkészítése: Gőz fölött megolvasztottam a csokit kevés olajjal. A megolvasztott csokoládéba mártott  ecsettel  kikentem a formát majd hűtőbe tettem, ezt még kétszer megismételtem. Közben a tejkaramellát feldaraboltam és a tejszínt ráöntve egészen alacsony hőfokon felmelegítettem csupán addig még a karamella  feloldódott elkevertem a tejszínnel. A hűtőből kivett csoki üregekbe kanalaztam a karamellából majd  a bonbonok tetejét csokival zártam / kis kanállal öntöttem a karamellára/. Hűtőbe tettem és másnap szedtem ki a formából és tettem kis papír kapszlikba.  Már többször kísérleteztem bonbon készítéssel , részben volt sikerélményem most is  mivel 4 db tökéletes lett de volt aminek kis szépséghibája van. Az íze viszont finom!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mivel kented ki kétszer Évi a formákat?