2016. február 22., hétfő

Sajtkrémes-snidlinges falatkák

Igazi gyorsan elkészíthető finomság, ez különösen akkor igaz ha a hűtőben van leveles tészta :-))
                                                                                   
Hozzávalók:
  • leveles tészta
  • natúr sajtkrém
  • snidling +fűszerek:kevés só-őrölt bors
Elkészítése:A tésztát fagyasztott állapotából kiengedés után vékonyra kinyújtottam. A sajtkrém és a snidling mennyisége függ attól hogy mennyi tésztánk van? Nekem most 3 evőkanál sajtkrémre  és ehhez megfelelő mennyiségű snidlingre volt szükségem amit ollóval apró darabokra vágva tettem a sajthoz. Egészen kevés sót és borsot tettem hozzá és összekevertem. A kinyújtott tésztából  nagyobb pogácsaszaggató formával  kerek lapokat szúrtam ki és ennek a közepébe tettem mokkáskanál krémet összehajtottam a tésztát amit körbe villával kicsit összenyomtam(sülés közben kinyílt kissé de ez az ízén semmit nem változtatott). Tojássárgájával lekentem és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam amit előmelegített  sütőben 200 fokon 15' sütöttem.  Nagyon finom! Egy kiadós leves után pár falatka ebből és már telítve is vagyunk:-))
Jó étvágyat kívánok !

2 megjegyzés:

Kincse írta...

Remek fogás, te tényleg takarékos konyhát vezetsz, de sok finomsággal.:)

Éva írta...

Kincse köszönöm!