2016. szeptember 14., szerda

Cukkinis-gombás tészta

Cukkini felhasználása  volt a célom mikor ezt a tésztát készítettem és természetesen az hogy finom ebédem legyen:-)) Férjuram tésztás zöldséges ételekben nem osztozik!
                                                                                
Hozzávalók:
Cukkini mennyiségét nem tudom/kb.30 dkg
bacon szalonna kb.5 dkg
2 gerezd fokhagyma
10 dkg gomba
fűszerek:só, őrölt bors, oregánó
petrezselyem
1/2 dl tejszín
2 karika csípős paprika
2 db koktél paradicsom
bármilyen tészta
🍄
Elkészítése: Cukkinit  megtisztítottam magját kikapartam és lereszeltem , gombát megmostam feldaraboltam. Szalonnát feldarabolva elkezdtem sütni majd rátettem a cukkinit  pároltam együtt ezután ment hozzá a gomba  reszelt fokhagyma és a fűszerek só, bors, oregánó ezek ízlés szerinti mennyiségben. Együtt párolódtak mikor rászórtam a feldarabolt petrezselymet  karikára vágott paprikát és a félbevágott  kis paradicsomot. Nagyon kevés ideig főztem így mikor hozzáöntöttem  a tejszínt is ezzel  felfőtt és már készen is volt. Tésztát szokásos módon kifőztem és a mártáshoz tettem amivel összekevertem.😋
Jó étvágyat  kívánok !

Nincsenek megjegyzések: