2018. június 10., vasárnap

Meggyes pohárkém


Hozzávalók: 3 pohárhoz: 3 db babapiskóta,tejfölös krém:  4 evőkanál tejföl, 2 evőkanál porcukor 1 teáskanál vaníliás cukor, kevés reszelt citromhéj,meggyes krém: maroknyi magozott meggy, 1 evőkanál cukor, 1 teáskanál étkezési keményítő, csipet őrölt fahéj.
🍒
Elkészítése:Magozott meggyet feltettem főni annyi vízben ami   ellepte cukrot fahéjat tettem hozzá. Mikor főtt hozzákevertem az előzőleg kikevert 2 evőkanál víz és az étkezési keményítőt  összefőtt és már vettem is le hűlni. Kikevertem a tejfölt a kétféle cukorral és a citromhéjjal. Babapiskótát feldaraboltam a pohár aljába raktam erre kanalaztam a tejfölös keverékből majd a kihűlt meggyes krémből  tetejére csurgattam  a megmaradt tejfölös krémet  és pár szem meggyet raktam rá. Hűtőbe tettem  kis időre 😊! 
Jó étvágyat !

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Finom nyalánkság lehet, főleg ilyen meleg nyári napokon :-)

Éva írta...

Katalin finom volt köszi!

marisz57 írta...

Ilyet én is készítettem hetente többször, amíg volt meggyünk. Mostanra már leérett. Sajnos, az idén minden gyümölcs hamar leérik a kánikula miatt, a ribizli is szinte napok alatt.

Éva írta...

marisz57 az érések gyorsaságát tapasztalom, mert egyik nap van a zöldségesben már két nap után nincs!Köszi!