2019. november 14., csütörtök

Gyors kókuszos csiga kelesztés nélkül

Hozzávalók: tészta: 35 dkg liszt, fél csomag sütőpor, 25 dkg tejföl, 10 dkg cukor, 5 evőkanál olaj, csipet só, 1 mk vanília kivonat, töltelék: 2 tojásfehérje, 10 dkg kókuszreszelék, 3 evőkanál porcukor, 2 cs vaníliacukor.
🐌
Elkészítése: Tésztához a cukrot az olajjal csipet sóval és a tejföllel elkevertem majd hozzátettem a sütőporral összevegyített lisztet és összegyúrtam a tésztát. Gyúrótáblán fél cm vastag téglalapra nyújtottam és megkentem az előzőleg kikevert töltelékkel:tojásfehérjét felvertem közben tettem apránként hozzá a kétféle cukrot  végül belekevertem a kókuszreszeléket is . Egyenletesen elkentem a tésztán és szorosan feltekertem 1,5-2 cm vastagra feldaraboltam és sütőpapírral bélelt tepsibe raktam kicsit távolabb egymástól tetejére kevés kókuszreszeléket szórtam. Előmelegített sütőben 180 C fokon 25' sütöttem😋  
Jó étvágyat!
📌A forrás megjegyzi hogy akár fahéjas, diós, kakaós vagy éppen túrós tölteléket is tehetünk ebbe  a tésztába !
forrás:innen

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon finom lehet, és gondolom gyorsan el készült!

Éva írta...

Katalin hamar elkészül és finom köszi!

Lea írta...

Én még eddig mindig csak kelt tésztából készítettem a csigákat. Ideje lesz ezt is kipróbálni

Éva írta...

Lea kelt tésztából és leveles tésztából készítettem eddig én is de jó hogy rátaláltam erre megér egy próbát, váljon egészségetekre!