2020. június 27., szombat

Csokoládés kekszkocka /sütés nélküli édesség

  Mivel  elsőre csak kis adagot szerettem volna készíteni csökkentettem a hozzávalók mennyiségét és  azt írom le😉

Hozzávalók: 20 dkg háztartási keksz, 10 dkg tejcsokoládé, 5 dkg vaj, 1/2 dl tej, tetejére: 10 dkg étcsokoládé, 1 evőkanál olaj, 2-3 ek  kókuszreszelék.
🌼
Elkészítése:Kekszet  apró darabokra tördeltem/ nem fontos nagyon kicsikre törni / tálba tettem . Csokoládét a vajjal és a tejjel  edénybe felmelegítettem és ráöntöttem a kekszre összeforgattam az egészet hogy mindenhová jusson a csokiból. Szögletes magasabb falu tálba tettem fóliát ebbe öntöttem bele a masszát. Az étcsokoládét az olajjal gőz fölött megolvasztottam és ráöntöttem a kekszes masszára elkentem  majd rászórtam a kókuszreszeléket és hűtőbe pakoltam. Másnap szeleteltem😋
Kellemes nassolást !

forrás:innen

4 megjegyzés:

Katalin írta...

Praktikusak ezek a sütés nélküli sütik, főleg a nyári melegben 😊.
Nagyon guszta lett!

Kánya Andrea írta...

Jól néz ki... Szerintem megcsinálom. Biztos...

Gerdi írta...

Nagyon jó ötlet, sokkal egyszerűbb, mint a kekszszalámi, s nem kevésbé lehet finom!

Éva írta...

Katalin ilyen hőségben ez a legjobb, köszi.
Kánya Andrea köszi, javaslom hogy a belinkelt mennyiségből készítsed. Váljon egészségetekre!
Gerdi hasonló de mégis más egyszerű bár kicsit a csokik miatt drágább kategória de mi olcsó manapság? Elsőre azért is feleztem a mennyiséget finom.