2021. április 11., vasárnap

Kókusztekercs /sütés nélküli édesség

 Az ünnepi asztalunk  édessége volt!


Hozzávalók: 25 dkg darált háztartási keksz, 7,5 dkg porcukor, 1,5 evőkanál kakaópor, 1,5 dl tej, fél csomag vaníliacukor, 1 tk rumaroma, krém: 7,5 dkg margarin, 7,5 dkg porcukor, 3,5 dkg kókuszreszelék, + külsőleg szórásra kókuszreszelék  és vaníliacukor keveréke.

🌷

Elkészítése: Puha margarinnal kikevertem a porcukrot és a kókuszreszeléket  félretettem. A kekszes alap hozzávalóit egy tálba  pakoltam és összegyúrtam majd fóliára tettem és vékonyra nyújtottam. Rákentem a kókuszos krémet és a fólia segítségével feltekertem ezután külsőleg megszórtam a kókuszreszelék és vaníliacukor keverékével  betakartam a fóliával és hűtőbe tettem. Másnap szeleteltem😋

Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

Katalin írta...

Szép guszta szeleteket vágtál belőle, nagyon finom lehetett! Ez nálunk is kedvenc 😊.

teller-cake írta...

De rég ettem ilyet, a mama gyakran készített... Most éppen egy másik receptjével nosztalgiáztam, de ezt is feljegyzem.

Éva írta...

Katalin köszi, finom volt :)
teller-cake jó is néha nosztalgiázni finom sütivel:)