2012. június 2., szombat

Mákos sütemény

                                                                             

Hozzávalók: 2 dl tej, 14 dkg. mák, 1 tojás, 14 dkg. cukor, egy evőkanál /2 dkg/ margarin, reszelt citromhéj, egy fél csomag sütőpor, 17 dkg liszt, 5 dkg. mazsola.
😉
Elkészítése: A tejben megáztattam a darált mákot. A tojást habosra kevertem a cukorral, a margarinnal meg a sütőporral, beletettem a reszelt citromhéjat, a lisztet meg a tejben áztatott  mákot és a mazsolát.
 Zsírral alaposan kikent őzgerincformába öntöttem  előmelegített sütőben 180 fokon  20'  a sülési idő.
Mikor készre sült a  formából kiborítottam  kihűlés után pedig porcukorral szórtam meg.
( Csokoládémázzal fogom legközelebb bevonni a tetejét! )😋
Nagyon könnyű  az elkészítése és finom !
Jó étvágyat kívánok !
                                                                          

Nincsenek megjegyzések: