2011. június 15., szerda

Tejbegríz

Ebben  a melegbe zsíros étel helyett inkább  ezt főztem !

Hozzávalók:  tej, búzadara, cukor, szórásra kakaópor és fahéj.
Elkészítése: a tejet feltettem főni cukrot tettem bele, és a búzadarát pohárból  folyamatosan szórtam bele és közben kevertem, hogy a dara ne csomósodjon össze. Tányérba öntöttem és fahéjjal és kakaóporral szórtam meg.
Az hogy mit szórunk  a tetejére ízlés dolga!  (Az arányokról:  most csak magamnak készítettem ezt, így 2,5 dl tej 1 evőkanál cukor, 1 dl búzadara.)                                                                        

9 megjegyzés:

Mesi írta...

Nálunk ez lesz az uzsonna! :) Sült tejbegrízt ettél már?

Éva írta...

Mesi azt nem ismerem!

Bianka írta...

El sem hiszed, de ez az egyik kedvencem

Aleda írta...

Kislányom is nagyon szereti,még mindig készítek neki.

martinelli írta...

Én is szeretem.

Így próbáltad?

http://gasztro-szepseg-es-sokmas.blogspot.com/2011/05/panirozott-grizkocka.html

Éva írta...

Bianka, Aleda, martinelli: örülök hogy ti is szeretitek.
martinelli: megnézem amit ajánlottál köszi

Kati írta...

Gyermekkorom egyik kedvenc étele, már rég nem készítettem, de sortkerítek rá én is.

Éva írta...

Kati: hajrá !

Mesi írta...

Martinelli-féle receptet hívjuk mi sült tejbegríznek! Nagyon finom! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...