2011. augusztus 11., csütörtök

Almás-krémes🍎



Hozzávalók:1 kg alma, 20-20 dkg. liszt és cukor, 5 tojás, fél dl tej, 2 evőkanál olaj, 2 evőkanál kakaópor, 1 tasak sütőpor, a  krémhez: 2 tasak vaníliaízű pudingpor/véletlenül tejszínest vettem nagyon finom azzal is/, 15 dkg. margarin , 7 dl tej, 20 dkg. porcukor, reszelt citromhéj + a sütemény tetejére csokimáz.
🍎
Elkészítése: a tésztához a tojássárgáját a cukorral, a tejjel és az olajjal összekevertem. A tojásfehérjét kemény habbá vertem. A lisztbe kevertem a sütőport és a tojássárgához dolgoztam. Fakanállal kevergetve kanalanként beleforgattam a habot. Az almát meghámoztam és lereszeltem a levét kicsavartam.A  reszelt almát alufóliával kibélelt tepsibe terítettem kevés fahéjat szórtam rá majd ráöntöttem a tészta felét. Ezután a másik felébe kavartam a kakaóport és a fehér tésztára öntöttem.( Nem baj ha nem egyenletes fedi). Előmelegített sütőben 200 fokon 35' sütöttem.   A tepsiből tálcára borítottam és a fóliát lehúztam  A pudingot tejjel megfőztem és hagytam kihűlni teljesen. Közben a margarint a porcukorral és a reszelt citromhéjával jól kikavartam és a kihűlt pudinggal összedolgoztam. Ezt a krémet tettem rá a süteményre majd csokival vontam be.   Nagyon finom !
Jó étvágyat!
                                                                           

14 megjegyzés:

Márti írta...

Ismerem :) nagyon fincsi!

egycsipet írta...

De rég nem készítettem ilyet! Nagyon finom, mi is szeretjük. :))

Petra írta...

Én nem ismerem, de nagyon fincsinek hangzik. :))))

Mrita írta...

Hát ez nagyon jól hangzik, ki fogom próbálni.

Adél írta...

Egyszer ettem ilyen sütit egy ismerősömnél,nagyon finom volt,de nem kértem el akkor tőle,így most megörültem neki,köszönöm.

Okki írta...

Nem ismerős ez a recept, de nagyon finomnak tűnik! :)

trollanyu írta...

Én is ismerem, ettem sokszor, nagyon finom, de még nem készítettem. Nagyon jól néz ki, felkerült a listámra:)

Bianka írta...

Nagyon finom, szívesen ennék belőle

Betty írta...

Nagyon jó kis recept, szerintem nem sokára el is készítem. Köszönöm szépen, hogy megosztottad! :)

Juci írta...

Isteni finom! A párom kedvence!
Ha rákérdezek, hogy mit süssek, a válasz: valami almásat!

Tiffanylda írta...

Ez a recept a legjobbkor jött!:) Holnap jönnek haza a gyerekeim, unokáim a nyaralásból, elkészítem nekik. Van sok almánk, s mivel nem permetezünk, elég sok lepotyogott a fáról. Ezeket fogom felhasználni! Köszönöm szépen és majd beszámolok, hogy sikerült!:)

Éva írta...

Márti, egycsipet! Köszönöm! akkor már tudjátok milyen jó az íze?
Petra?Mrita:Ismerkedjetek meg vele mert érdemes!
Aleda: Örülök hogy rátaláltál itt!
Okki: Érdemes egyszer legalább kipróbálni!
trollanyu: Köszi!
Bianka: Ha sietel még tudok adni !
Betty:Szívesen!
Juci: Tudja a férjed hogy mi a jó!
Tiffanylda:Örülök hogy ötletet adhattam neked! Kíváncsi leszek mi a véleményed és hogy fogadták a gyerekek, unokák?

Vicuska írta...

Ismerem, ettem, sütöttem, nagyon finom tényleg!!!! Nagyon jól mutat a fotón!!! :)

Éva írta...

Vicuska: Üdvözöllek ! Köszönöm !