2011. augusztus 16., kedd

Karfiolleves


 Hozzávalók: kis fej  karfiol, 1-1 szál sárgarépa fehérrépa , zeller, petrezselyem , rántás, nokedli, pirospaprika, bors, só,  fél fej hagyma, 1-1  karika  paradicsom paprika.
💢
Elkészítése: A karfiolt megmosom rózsáira szedem .  Fazékba teszem  felöntöm vízzel , teszek bele 1szál  sárgarépát, 1 szál fehér répát,  zellert, sót, fél fej vöröshagymát, / egy karika paprika, paradicsom/. Mikor már fő  a leves rántást készítek , kevés bors , pirospaprika és apróra vágott petrezselyemmel, ezzel szintén kicsit hagyom főni majd nokedlit szaggatok bele és készre főzöm.
Jó étvágyat!

                                                                                   

7 megjegyzés:

Petra írta...

Nagyon szeretem. De jól is esne most ebédidőben. :)))

Mrita írta...

Egyik kedvenc levesünk, de régen készítettem, jó hogy emlékeztetsz rá.
Nagyon guszta és finom.

Gizi írta...

Nálunk is nagy kedvenc jó sok tejföllel tálalva.Most szívesen ebédeltem volna nálad.:)

trollanyu írta...

De sokszor ettem gyerekkoromban, nagyon finom:) Nem is tudom miért nem főzöm többször, pedig a gyerekek is szeretik.

Anazar írta...

Kedvelem a nokedlis/csipetkés zöldségleveseket.

marcsis írta...

Pont a holnapi ebédünk része lesz!
Finom!

Éva írta...

Petra: Mindíg mondom hogy időbe szóljál és terítek neked is!:)
Mrita: Örülök hogy tippet nyertél!
Gizi: még tejföllel nem ettem, de biztos finom lehet! Jutott volna még neked is!
trollanyu: Akkor most főzd meg gyorsan a gyerekek kedvéért!
Anazar: Örülök hogy szereted, finom is!
marcsis: Akkor most neked nem tálalok!