2011. szeptember 1., csütörtök

Gyümölcsös -joghurt kocka /bögrés/


 Hozzávalók: 1,5 bögre gyümölcs/ bármilyen lehet felaprózva/, 2 tojás, 2 bögre cukor, 1,5 bögre joghurt, 2 bögre liszt, 1 cs. sütőpor.
Elkészítése: Tojást cukorral  joghurttal elkeverem. A lisztbe elkeverem a sütőport majd hozzá teszem az előzőleg összekevert anyaghoz amivel jól eldolgozom.Zsírral kikent liszttel megszórt tepsibe öntöm a masszát és rászórom a gyümölcsöt. Előmelegített sütőben 200 fokon 25-30' alatt készre sül.
/ Jelen esetben szőlőt szemeztem le volt egy kis fürt fekete szőlő  is ,és egy kisebb almát kockára vágtam/
Tetejére nem szórtam cukrot mert eléggé édes a sütemény!                                                                                  

10 megjegyzés:

Mrita írta...

Egy kockát kérek szépen, ha van még!!!

Névtelen írta...

Én is, én is! :))

trollanyu írta...

Finom kis desszertet dobtál össze:) Rengetegszer sütöttem ilyet még kamasz koromban, (ez se mostanában volt), akkor ismerkedtem a sütés fortélyaival. Finom nagyon és gyors, ja meg tényleg elég olcsó.

Éva írta...

Mrita, Flóra: Tettem félre nektek egy-egy kockát, ha erre jártok szívesen megkínállak titeket!
trollanyu: Köszi! Valóban nem egy nagy ördöngösség az elkészítése, ezt a variációt mégis a lányomtól jegyeztem le, könyvtári szakácskönyvből írta ki több más bögrés recepttel együtt.

Gerdi írta...

Jók ezek a bögrés sütik, főleg időhiányban...

Éva írta...

Gerdi: Ez így igaz!

Emoke írta...

jaj ezeket én is szeretem. :) kérdés: mekkora a bögre és mekkora a tepsi? :) köszönöm! :)

Adél írta...

Gyakran készítek bögrés joghurtos sütiket én is,egyszerűek de mégis finomak ,a gyümölcsök nagyon feldobják.

Éva írta...

Bence/Emoke: Örülök hogy szereted, a kérdésedre válaszólva 2,5 dl a bögre a tepsim 22x32 cm.
Aleda: Örülök hogy végre itt vagy, nyaraltál? Valóban akármilyen gyümölccsel variálható és igen finom!

Emoke írta...

köszönöm. :)