2011. szeptember 12., hétfő

Mákvirág

 Hozzávalók:1 cs. vaníliacukor, 25 dkg. margarin, 14 dkg. porcukor,1 db tojás, 1 narancs reszelt héja/most citromot héját reszeltem/, 40 dkg. liszt, 14 dkg. darált mák. Sütemények kenésére lekvár, csokoládé.
Elkészítése: A hozzávalókat előző este összegyúrtam és hűtőbe tettem. Másnap kinyújtottam a tésztát vékonyra, majd  formával kiszaggattam /sima és olyan aminek a közepén lyuk van/ .Zsírozott tepsibe pakoltam, előmelegített sütőbe 200 fokon 15' alatt megsül. Mikor kihűlt lekvárral 2 különböző formát  összeragasztottam és csokival megcsurgattam a tetejét.                                                                                 

14 megjegyzés:

Bianka írta...

Nem csak guszta, de finom is lehet

Névtelen írta...

Hűűű, köszi! Ezt a héten elkészítem!!:)

judit60 írta...

Nagyon guszta lett.Valami ilyesmit sütöttem én is a hétvégén, de nem maradt időm a fotózásra, így csak legközelebb kerül fel a blogra.

Gerdi írta...

De szép kis mákvirágok! Én nagyon-nagyon ritkán használok mákot, de biztosan dióval is elkészíthető, így a család is megenné.

Zsu írta...

Istenien néz ki :)

Nézz be hozzám, díj vár Rád :)

Éva írta...

Bianka: Köszi!
Patricia: Örülök hogy tetszik!
judit60: Köszi!
Gerdi: Köszi! Szerintem dióval is jó lehet, volt már hogy diót helyettesítettem mákkal az is jó volt!

Éva írta...

Zsu: Köszi! Köszönöm megyek benézek!

Csiperke írta...

Ez nagyon tetszik! A férjem nagy mák-rajongó, megcsinálom neki!

Éva írta...

Csiperke: Köszi! Kedvezzél egy kicsit a férjednek!

Márti írta...

Nálunk pont én, meg a fiam vagyunk mák imádok :) nagyon tetszik ez süti!

trollanyu írta...

Nekem is nagyon tetszik, mákimádó lévén le is csapok a receptre. Hú de finom lesz:)

mellissina2 írta...

Szép ez mákvirág,és nagyon finom lehet!!!Érdekes ötlet a mák!!Hiába mindig tanul az ember!!!

Petra írta...

Nagyon guszták! :)))

Éva írta...

Márti:Köszi!
trollanyu:Örülök hogy tetszik!
mellissina2:Köszi!
Petra: Köszi!