2011. október 5., szerda

Szép őszi napokat !

Üdvözlöm és köszöntöm  blogom új látogatóját Klaudi személyében  és a többi kedves  látogatót is !
                                                                                                                                                             
Remélem már nem sokáig   leszek így a  pálya szélén csak" megfigyelőként" !  Nagyon hiányzik, hogy nem tudok feltenni recepteket, de  így jobban szétnézek a többi blogokon és csodálom  a szép őszi dekorációs ötleteket, az inkább már őszbe hajló témákkal kapcsolatos  írásokat és  a hideg időre tartogatott süteményes recepteket. Valóban  az időjárás  vagy inkább az őszre  várással  mennyire megváltozik  még a konyhai mentalitásunk is. Mást kíván a szervezetünk  akár étel akár  a sütemény tekintetében ! Mindenki sajnálja a nyarat, nem nagyon örül az ősznek , ugyanakkor  várja a karácsonyt!  Pedig ez ilyen sorrendben jön mindig!  Ma még nagyon szép napsütéses az időnk, lehet hogy azért vannak ilyen pozitív gondolataim ?:-))
Meglátszik , hogy a lila a kedvenc színem !:)                                                                            

6 megjegyzés:

Adél írta...

Kellemes, meleg őszi napokból még sokat-sokat és várjuk a receptjeidet:)

trollanyu írta...

Itt már sajnos hideg őszi napok vannak:) Én is várom már az újabb recepteket:)

Mrita írta...

Sajnos már nem sokáig lesznek kellemes őszi napok, de addig is örüljünk. Én is várom újabb receptjeidet, mert éhen halok.

marisz57 írta...

Éva! Nálunk még nyár van! De éjszaka már hűvös és én így szeretem, mert nappal már azért nem kell leengedve tartani a redőnyöket, éjszaka pedig nincs már olyan meleg, jól lehet aludni. De sajnos holnap már jön a lehűlés és az átmenet nélküli "évszakváltás" eléggé meg tud viselni egészségileg. És majd akkor már reggelire lehet tésztafélét sütni, hogy bemelegedjen a konyha.
Várom az őszi ételeidet, sütijeidet.

Gizi írta...

Sajnos lassan itt a hideg, de igazad van, akkor teljesen másfajta ételekre vágyunk. Gyűjtögessél sok receptet, és reménykedem hogy hamarosan meg is tudod majd osztani velünk.

Éva írta...

Aleda: Köszönöm!
trollanyu: Szerintem hétvégére itt is esni fog!
Mrita: Nem tudom hogy mikor tudok mutatni új receptet , inkább addig egyél valamit!
marisz57: Az időjárás változás engem is nagyon megvisel! Az valóban jó mikor tudunk melegíteni már a sütővel!
Gizi: Gyűjtögetem sőt sütöttem is,de a kép valahogy nem akar sikerűlni.