2011. december 18., vasárnap

Csokoládés csillag-ablakocskák

  Hozzávalók: 25 dkg. liszt, 1/2 csomag sütőpor, 1 csomag vaníliapuding(főznivaló), 10 dkg. kristálycukor, 1 csomag vaníliás cukor, 17,5 dkg. margarin, 1 tojás, 5 dkg. csokoládédara, 5-5 dkg.  ét- és tejcsoki. Tetejére porcukor.
🌲
Elkészítése: A lisztet a sütőporral a  pudingporral és a kétféle cukorral összeforgattam majd a margarinnal elmorzsoltam  ezután a tojással összedolgoztam.  Meglisztezett  gyúrótáblán kétfelé osztottam a tésztát  úgy hogy  az egyik rész nagyobb legyen . A nagyobbik felébe beledolgoztam a csokoládédarát, majd 4 mm vékonyságúra elnyújtottam.  Kb. 5 cm. kiszúróval  kiszaggattam és  sütőpapírral bélelt tepsibe pakoltam. Előmelegített sütőben 180 fokon 15' alatt megsült.  A kisebbik tésztát is kinyújtottam  ugyanúgy kiszaggattam mint az előzőt, de ezeknek a közepét is kiszúrtam egy kb. 2,5 cm-es csillag kiszúróval. Ugyanúgy sütöttem mint a korongokat  1-2' rövidebb idő alatt .  Amikor kihűlt a tészta  a csokoládét felolvasztottam és a  korongokat ezzel bekentem majd a csillagos felét rátettem.
                               Jó étvágyat!                                           

14 megjegyzés:

Gabriella írta...

Fincsi! ...és nagyon aranyos a díszítésed, tálalásod!

Petra írta...

Nagyon csinosak! :)

Márti írta...

Nagyon szeretem az apró sütiket, és ezek igazán ünnepi hangulatúak!

Okki írta...

Jól néznek ki! :)

Shoutforfood írta...

Very pretty - definitely party worthy!

Shoutforfood írta...

I love your pictures and I am totally with you

trollanyu írta...

Nagyon kis csinik lettek, párat meg tudnék enni belőle:)

Éva írta...

Gabriella: Köszi!
Petra: Köszi!
Márti: Köszönöm!
Okki: Köszi!
Loveforfood: Köszönöm!
trollanyu:Köszi, adnék is szívesen ha itt lennél!

Kati írta...

Csodásak, olyan jó karácsonyi hangulatot tudsz teremteni ezekkel a sütikkel:)

Gerdi írta...

Nagyon kedvesen díszítetted a tényért, a süti is szép, no meg fincsi is.

Panna írta...

De szép karácsonyi apró sütik! Látom gőzerővel sütögetsz :D

Éva írta...

Kati: Köszi!
Gerdi: Köszi!
Panna: Köszi! Ez is olyan sütemény ami dobozban sokáig friss marad! Nem sütöttem sokat!

Névtelen írta...

Nagyon belehúztál Évi!:-)Biztos vagyok benne,hogy ezek a sütik is ízlelőbimbó símogatóak:-)

Éva írta...

The E.Art: Muszály mindjárt itt a karácsony! Finomak valóban! Köszi !