2012. április 1., vasárnap

Túrófánk

Ez a sütemény nem lett volna elkészítve, ha nincs a hűtőmben megmaradt fél csomag tehéntúró !:-)) Milyen kár lett volna, ha nem csinálok ilyen finomat belőle ?
Hozzávalók: 1/2 csomag tehéntúró, 1 db tojás, pici só,  4 ek. liszt, fél mokkáskanál szódabikarbóna, olaj a sütéshez . 
🌸
Elkészítése:  A felsorolt  hozzávalókat jól  elkevertem hagytam 15' pihenni, majd kanállal szedve forró olajban megsütöttem mindkét oldalát. Porcukorral megszórva  lekvárral nagyon finom volt!   
Jó étvágyat kívánok ! 
                                                                             

10 megjegyzés:

Seffer Lilla írta...

Hmm, ez egy igen jó ötlet, azt hiszem én is alkalmazni fogom!

Névtelen írta...

Biztos nagyon finom lehet!

Erika írta...

nagyon szeretem én is!

Éva írta...

Lilla: Próbáld ki nagyon finom!
Flóra: Igen finom!
Erika: Most már én is ismerem és fogok máskor is ilyet csinálni. Minden maradékot felszoktam használni, de ezt a kis túrót már nem tudtam hogy mire és így próbáltam ki ezt.

Katalin írta...

Finom lehetett, és úgy látom nem is bonyolult elkészíteni :)

Éva írta...

Katalin: Nagyon egyszerű és finom!

Panna írta...

Bizony kár lett volna!

Éva írta...

Panna: Köszi!

Zsani írta...

Nagyon guszta! Sokszor a maradékok felhasználásából születnek a legjobb receptek, ötletek.:) Én a túrófánkot fahéjas porcukorban szoktam hempergetni, de lekvárral is biztos finom.

Éva írta...

Csupa Csoki: Köszi!Fahéjas porcukorral is nagyon finom lehet imádom a fahéj ízét.