2012. október 5., péntek

Csípőspaprika még ez is téli napokra

Gyakran szoktam eltenni ebből a fajta csípős paprikából is. Általában ilyenkor veszek két db fűzért  konyhában  felakasztom ablak mellé hogy jól száradjon ki ( néha még nap is süt rá) .Mikor már teljesen kiszáradt szinte zörög akkor  van egy használaton kívüli kávédarálónk és azzal szoktam ledarálni. Kis lezárható üvegbe öntöm , ételízesítéséhez  következő év nyaráig  biztos hogy elég lesz !                                                                                

5 megjegyzés:

Hobbychef írta...

Jól mutathat a konyhában a paprika füzér. Nálam a teraszon van. Én nem darálom le, hanem beleaprítom az ételbe.

trollanyu írta...

Nekem is van még őrölt paprikám anyukámtól, meg saját is van. Az is jó, hogy amíg szárad, a konyha dísze:)

Seffer Lilla írta...

Jó kis kép!

Kati írta...

Apum is úgy megszárítva megeszi a levessel:) Én pedig chilis fűszerolajat készítettem a csípős helyett:)

Éva írta...

Hobbychef: Dísznek sem rossz, de ledarálva kisebb helyen is elfér!
trollanyu: Ez így igaz ahogy mondod!
Lilla: Köszi!
Kati: Volt már úgy hogy mi is darabosan hagytuk és úgy dörzsöltük a levesbe, de így könnyebben feloldódik. Biztos finom az az olaj is!