2013. április 22., hétfő

Léha sütemény

Mónika finom süteményei közül most ezt választottam!
                                                                             
Hozzávalók: / fél adaghoz/: másfél tojássárgája, 6 dkg. margarin, 5 dkg. zsír, 7,5 dkg. cukor, 17,5 dkg. liszt, 1/2 cs. sütőpor, 1/2 citrom reszelt héja. + Olvasztott margarinba  és őrölt mandulába forgatni.
Elkészítése:  A hozzávalókat jól összegyúrtam  kis gombócokat csináltam  olvasztott margarinba mártottam és őrölt mandulába megforgattam. Tepsire raktam egymástól kicsit távolabb, előmelegített sütőben 200 fokon 15' alatt megsült.
Jó étvágyat!


6 megjegyzés:

Jámborné Budai Mónika írta...

Örülök hogy tetszett,már viszem is recept mellé:))

Timi írta...

Nagyon finom nasi lehet!!!

HajniZoli írta...

Szeretem én is ezeket a sütiket,mert olcsók,gyorsak és finomak. Most kilestem újra egyet:-)

Éva írta...

Jámborné Budai Mónika nagyon finom hasonlít a darálós kekszre!Köszi!
Timike nagyon finom!
HajniZoli igen én is így vagyok vele valamit mindíg kiválasztok!

Kati írta...

Hát bizony szépek lettek, én is néztem Móninál, de már mást készítettem el:)

Éva írta...

Kati köszi!Van bőven választéka :)