2013. július 27., szombat

Burgonyarúd mint húspótló

                                                                             
Hozzávalók: 30 dkg. főtt áttört burgonya, 10 dkg. liszt, 1 db tojás, bőven  petrezselyem zöldje, só. panírhoz: 1 db tojás, liszt, prézli, sütéshez: olaj.
🌸
Elkészítése: Megtisztítottam  felkockáztam a krumplit enyhén sós vízben megfőztem. Leszűrtem áttörtem majd hagytam teljesen kihűlni. Hozzátéve a lisztet, tojás, sót és az apróra összevágott petrezselymet jól összegyúrtam és  roládnak megformálva  lisztbe felvert tojásba és prézlibe megforgattam és forró  olajban megsütöttem. Mikor olajba tettem kicsit a hőfokot levettem hogy inkább lassan de átsüljön. Nagyon finom  lett hozzá pár szem krumplit sütöttem és kovászos uborkával ettük !
Ui: Ezt a burgonyarudat most először sütöttem, pedig jó pár éve  "forgatom" ezt a szakácskönyvet de nagyon finom attól függetlenül hogy sem hagymát, sem extra fűszert nem tartalmaz!
Jó étvágyat kívánok  !

3 megjegyzés:

Monika írta...

Ez a recepted is nagyon-nagyon finom lehet!!!!!!Éhes lettem.
Engem erőltetett anyukám zongorázni,utáltam.7 évig.Mostanában meg olyan szívesen játszanék,csak úgy,de alig emlékszem valamire.

HajniZoli írta...

Ha a lányom hazajön a nyaralásból, elkészítem neki, imádni fogja!

Éva írta...

Mammka örülök hogy tetszik, nagyon finom próbáld ki ! Hát igen általában amit erőltetnek a gyereknek azt nem szereti.Azért gondolom kis próba után menne az!
HajniZoli örülnék ha ez is tetszene lánykádnak mint a hamis fasírt, nagyon finom!