2014. január 25., szombat

Csirkemelles rakott krumpli

Nagyon szeretem a rakott krumplit eddig csak hagyományos módon krumpli-tojás-kolbász  összetevőkből készítettem .Süssünk-főzzünk valamit blogon találtam rá erre a receptre ,  ami nekem nagyon megtetszett és most elkészítettem.
                                                                             


Hozzávalók:  1 kg. krumpli, 0,5 dl olaj, 30 dkg. csirkemell, 1 db sárgarépa, 10 dkg. zeller, őrölt bors, 2 cikk fokhagyma, 3 dl tejföl, petrezselyem. Tepsi kenéséhez margarin, zsemlemorzsa.
Elkészítése:  A csirkemellet sóval borssal beszórtam a zúzott fokhagymával bedörzsöltem olajban mindkét oldalát kicsit megsütöttem. A répa és zeller megtisztítása után enyhén sós vízben roppanósra főztem  lecsepegtettem és vékony csíkokra vágtam. A krumplit héjában megfőztem megpucoltam majd karikára felszeleteltem. Tűzálló tálat margarinnal kikentem zsemlemorzsával beszórtam és  beletettem a répa és zeller  egy részét majd erre a felcsíkozott csirkemell és a karikára vágott krumpli  tovább folytatni a sorjázást a legvégén  megszórtam  az aprított petrezselyemmel és ráöntöttem a tejfölt. Előmelegített sütőben  200 fokon 30' sütöttem.Nagyon finom  volt!
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Évi - Ízek és utazások írta...

Jól néz ki. Biztos, finom is volt. :)

Katalin írta...

Finom lehet, így még nem készítettem :-)

trollanyu írta...

Szerintem a rakott krumplit mindenki szereti, ez a csirkés verzió is bnagyon finom lehet:)

Hankka írta...

Nagyon tetszik, a csirkemellel egészen biztosan finom, és jól passzolnak a zöldségfélék is! :) Finomat főztél! :)

Éva írta...

Évi köszi!
Katalin ilyen összetevőkből én is most készítettem de nagyon ízlett.
trollanyu köszi!
Hankka köszi!