2014. január 24., péntek

Örmény palacsinta "Gasztroangyal"

                                                                               
Hozzávalók: tészta:1 tojás, 10 ek. liszt, tej, sütéshez olaj, töltelék: lekvár, Öntet: 1 tojássárgája, tejföl, ízlés szerint cukor.
Elkészítése: Palacsinta hozzávalóit szokásos módon összekevertem kevés szódavíz  és  tej hozzáadásával  majd pihentettem  kb.20'. Ezután  kevés olajjal kisütöttem  a tésztákat. Ebből a mennyiségből 10 db. lett. Lekvárral megkentem  és  pár darabot feldaraboltam és jénaiba pakoltam  majd az öntet hozzávalóit kikeverve ráöntöttem a palacsintára. Forró sütőbe tettem 15'.
Ui: A 10 palacsintának csupán a felét próbáltam ki  ezzel az öntettel ismerve férjuram ízlését:)  Nekem nagyon ízlett  , öntetnek  a  tojássárgájának csupán a felét , 2 ek. tejfölt valamint 1 ek. cukrot tettem !.
Jó étvágyat kívánok !

3 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Ej, ezek a hagyományos ízt kedvelő férfiak! Nehezen szokják az újat:-)
Nekem is ízlene ez a palacsinta.

marisz57 írta...

így lehet változatosan étkezni! szinte csak a tálalása más, és mégsem az a megszokott.

Éva írta...

HajniZoli sajnos nehezen állnak rá a változásokra.Nem baj nem tudja hogy milyen finom:-))
marisz57 nagyon finom volt az öntettel.