2014. február 12., szerda

Mazsolás ostyás szelet - sütés nélkül

                                                                          

Hozzávalók: 1 db tojás, 10 dkg. porcukor, 12 dkg. margarin, 1 cs.vaníliacukor, 1 cs. vaníliaízű pudingpor, 1 ek. kakaópor, 5 dkg. mazsola, 1/2 cs. ostyalap.
Elkészítése: A tojást , porcukrot, vaníliacukrot, margarint robotgéppel/lehet fakanállal is/ jó habosra összekevertem. A kakaóval elvegyített pudingport a margarinos masszához adtam, és az egészet kis lángon sűrűre főztem. A tűzről levéve belekevertem a mazsolát majd beletördeltem az ostyalapokat  ezután  fólpackkal bélelt  őzgerincformába simítottam. Mikor kihűlt  hűtőbe tettem. Másnap  szeleteltem.
Ui: Ebből a mennyiségből csak félig tudtam megtölteni a formát, de most ennyi maradék ostyalapom volt. Természetesen duplázva a mennyiséget az  egész őzgerincforma megtölthető. Nagyon finom!

10 megjegyzés:

Kriszta írta...

Mi ezt meggyel szoktuk csinálni és csokipudinggal...az egyik kedvencünk, nagyon finom!!:-)

Timi írta...

Finom lehet! Ki fogom próbálni :o)))

teller-cake írta...

Én ezt "hideg kutya"-ként ismerem és nagyon szeretem. :)

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Jaj nagyon finomnak néz ki ki fogom próbálni :)

trollanyu írta...

Hideg kutyaként ismerem én is, de nagyon rég nem ettem ilyet, pedig finom:)

Csigabige írta...

Jó kis recept! Tetszik! :)

Hankka írta...

Nem hallottam még róla, de nagyon tetszik, különösen, hogy nem kell sütni! :)

HajniZoli írta...

Nagyon jó ostyalapos süti!

Éva írta...

Krisztina Szalczel hűha azzal is nagyon finom lehet!
Timi örülök hogy tetszik!
teller-cake ilyen néven nem ismerem, de hogy finom azt tudom!Örülök hogy ismered.
Éva örülök hogy tetszik!
trollanyu örülök hogy ismered!
Csigabige köszi!
Hankka most nekem is ez volt nyerő szempont!
HajniZoli köszi!

Csilla írta...

Én meggyel és kakaóporral ismerem, nagyon finom, a Férjem imádta... :)