2014. június 24., kedd

Kávé fagylalt házilag /fagyi-gép nélkül/Blogjátékhoz!

Praliné blogjátékára készítettem  nagy örömmel ezt a fagylaltot amit már szerettem volna korábban is elkészíteni!  Nem csalódtam nagyon finom lett! A süni külön kérés volt hogy szerepeljen a fotón!
                                                                         


Hozzávalók: 2,5 dl tej, 10 dkg cukor, 2 db tojássárgája, 1/2 dl erős feketekávé.
Elkészítése:  Tejet cukrot és a tojássárgáját kikevertem majd alacsony hőfokon felforraltam.Forrástól számított 1-2' után levettem és hozzá kevertem a kávét. Folytonosan kevertem még teljesen kihűlt ekkor mélyhűtőbe tettem  és 1/2 óránként átkevertem majd vissza pakoltam hűlni. Ezt addig csináltam még nem érte el a kellő minőséget.

Süni hozzávalói és elkészítése: Darált háztartási keksz, kakaópor, kristálycukor, vanília cukor, margarin,víz. Szeletelt mandula. /Ezt a receptet később részletesen beírom!/
Ui: Dekorációnak csoki gyurma/ez házilag elkészíthető/ amiből  kávészemeket formáztam!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Évikém ez valami csoda!
A kávés fagylalt és más édességek is a gyengéim,köszönöm,hogy elkészítetted!!

Éva írta...

Emőke köszi, örülök hogy tetszik nagyon finom volt!