2014. szeptember 30., kedd

Kekszes cappuccinos szelet/sütés nélkül

teller-cake  blogjátékra elkészített édessége megtetszett  ezért "lemásoltam" !:-))
                                                                     
         
Hozzávalók:
  •  2 dl tej
  • 25 dkg vaj
  • 15 dkg cukor
  •  4 ek cappuccinopor
  • 1/2 üveg rumaroma
  • 50 dkg darált keksz
  • tetejére : étcsokoládé és kevés fehér csokoládé  olaj.
Elkészítése:  A keksz kivételével az összes hozzávalót edénybe öntöttem  addig melegítettem kevertem  még a vaj feloldódott. Ekkor tűzhelyről levettem és hozzá öntöttem a kekszet  összekevertem benne majd egy sütőpapírral bélelt kis tepsibe nyomkodtam  és hagytam teljesen kihűlni. Ekkor először az étcsokoládét olvasztottam fel  gőz fölött  ráöntöttem a kekszre majd a fehér csokoládéval mintáztam. Hűtőbe tettem másnap vágtam fel. Nagyon finom !
Jó étvágyat!

7 megjegyzés:

Okki írta...

Nem is láttam Zsuzsinál, jó hogy elkészítetted te is, így felkerült a listámra még egy finom kekszes édesség. :)

Timi írta...

Oh, ez nagyon finom lehet!!! Köszi!

Csigabige írta...

Nagyon jól néz ki! Fincsi lehet! :)

fenci írta...

Épp a napokban kaptunk 5 kg háztartási kekszet, úgyhogy készült már belőle keksz szalámi, kekszes almás, házi twix - és most a következő ez lesz... és még mindig marad min. 1 kg. :-)

teller-cake írta...

De jó, hogy elkészítetted és, hogy ízlett! :-) Nekünk is nagyon bejött...

Kritti írta...

Biztosan nagyon finom:) Köszönöm szépen a receptet!

Éva írta...

Okki vagyok úgy én is hogy csak a második blogon figyelek fel olyan finomságra ami nekem is tetszik!
Timi nagyon finom próbáld ki érdemes! Egészségetekre!
Csigabige köszi , nagyon finom!
fenci akkor feltétlenül próbáld ezt is ki! Egészségetekre!
teller-cake köszi örülök hogy ezt választottad Gerditől mert ott nem vettem észre és kár lett volna kihagyni!
Kritti Nagyon finom, egészségetekre!