2014. szeptember 15., hétfő

Pudingporos keksz/tej és tojás nélkül/

Napokban sütötte  Mónika  ezt a kekszet ,   én  is  elkészítettem   annyi változtatással hogy  citrommal ízesítettem!
                                                                             
Hozzávalók: 25 dkg. liszt, 2 cs.  kislányfejes  vaníliapuding, 10 dkg. porcukor, 25 dkg Liga margarin, fél citrom reszelt héja és pár csepp citromlé.
Elkészítése:  A hozzávalókat összegyúrtam  és diónyi gombócokat formáltam amit sütőpapírral bélelt tepsibe raktam ott villával kicsit lenyomtam. Előmelegített sütőben 200 fokon 10' csupán a sülési ideje.Nagyon finom legközelebb kókusszal fogom ízesíteni!
Jó étvágyat!

5 megjegyzés:

Timi írta...

Én is pont a múlt héten sütöttem ilyen kekszet, de csokis pudinggal...:o) Valóban nagyon finom!
Mók Mankától vettem a receptet innen: http://mokmanka.blogspot.hu/2014/09/iskolakezdes-nem-is-oly-reg-meg-ilyen.html
De már épp gondolkoztam, hogy vajon más ízű pudinggal milyen lehet... ki fogom próbálni!!!

fenci írta...

Gondolom, nem baj, ha én más fajta pudinggal készitem - mert ki szeretném próbálni ezt a kekszet is :-)

Okki írta...

Egyszerű és mégis finom, és még jól is néz ki. :)

Éva írta...

Timi örülök hogy ismered, én eddig még nem ismertem, de nagyon finom!
Fenci szerintem biztos más pudinggal is működik ! Egészségetekre!
Okki köszi!

Csigabige írta...

Tetszik a recept, biztosan kipróbálom, mert jól jönnek az ilyen fajta finomságok is! :)