2014. október 31., péntek

Köménymagos stangli "Ízőrzők" Zebegény

                                                                        
Ahogy már írtam többször is  ezeket a recepteket vagy felezni vagy harmadolni kell mivel annyira nagy mennyiségből készülnek vagy mi vagyunk kevesen hozzá ?:-))
                                                                               

Az eredeti receptet  harmadoltam  azt írom le : 
Hozzávalók:
  • 0,68 dl langyos tej
  • 1,75 dkg élesztő
  •  1 mk  cukor
  • 33 dkg liszt
  • 17,5 dkg. margarin
  •   1 mk sertészsír
  •   1,5 ek só
  •   1,75 dl tejföl
  • 1 tojás a tészta kenéséhez és köménymag
Elkészítése:A hozzávalókat összegyúrtam és 40'-re hűtőbe tettem. Ezután  3-4 mm  vastagra kinyújtottam  tojással megkentem  beszórtam a köménymaggal és derelyevágóval vékony csíkokra vágtam. A tepsibe egymástól távolabb tettem . Előmelegített sütőben 200 fokon 15' alatt megsült.Nagyon finom ropogós!
Ui: Próbaként sütöttem azért is harmadoltam az eredeti mennyiséget, de úgy írják  ha az egész mennyiségből készítjük /ami 1 kg lisztet jelent/ akkor az összegyúrt nyers tésztából ellehet tenni hűtőbe  és később kisütni!

4 megjegyzés:

Emőke írta...

Nagyon szépen köszönöm,remek recept,Évikém és milyen jól néz ki!Komolyan az illatát is érzem és az ízét is:-)És nagyokat nyelek;-)

Nea írta...

Évi, ez most nagyon kedvemre való lenne. Nagyon szeretem a köményes ropogtatni valókat. De jó lenne elcsenni egy-két rudacskát. :)

International Directory Blogspot írta...

Hello I'am Chris From France!!
You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
Blog Url
Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Happy Blogging
****************

Éva írta...

Emőke akkor jól érzed mert nagyon finom!
Nea még egy kis teát is adok hozzá jó?:-))
International Directory Blogspot örülök hogy blogomra talált és meghív abba a nagy közösségbe. Próbáltam bejelentkezni de eddig még nem sikerült.Sajnálom hogy a blogot nem tudom magyar nyelvre beállítani!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...