2015. április 11., szombat

Kókusztekercs/sütés nélkül

                                                                                 

Hozzávalók:
25 dkg darált háztartási keksz
2 evőkanál kakaópor
7,5 dkg porcukor
1-1,5 dl tej
pár csepp rumaroma
krémhez.
7,5 dkg porcukor
10 dkg margarin
7,5 dkg kókuszreszelék+3-4 dkg nyújtáskor
*
Elkészítése: A kekszes részhez valókat összegyúrtam annyi tejjel amitől nyújtható lett a massza./általában  ha tejet használok sütés nélküli édességhez akkor előző nap felforralom !/ Fóliába pakoltam és 1/2 órára hűtőbe tettem. A krémhez kikevertem a margarint a porcukorral majd hozzátettem a kókuszreszeléket és azt is  hozzávegyítettem.  Kókuszreszeléket szórtam a nyújtódeszkára és ezen nyújtottam ki a kekszes masszát amire rákentem a krémet és szorosan feltekertem. Fóliába csomagoltam és hűtőbe pakoltam ahonnan 2  óra  eltelte után vettem ki és szeleteltem!
Ui: Sok ilyen sütés nélküli tekercset próbáltam már ki ami blogomban szerepel, de általában mind más ami egyforma bennük hogy nagyon finomak:)

Nincsenek megjegyzések: