2015. május 31., vasárnap

Eperparfé

                                                                               

Hozzávalók:
1 dl tejszín
1 evőkanál cukor
20 dkg eper
*
Elkészítése: Edénybe öntöttem a tejszínt a cukorral és feltettem melegedni a tűzhelyre közben kevertem. Mikor már elolvadt a cukor levettem  először hagytam szobahőmérsékleten hűlni, majd hűtőbe tettem hogy jól lehűljön. Közben megtisztítottam az epret jól megmostam majd lecsurgattam és feldaraboltam. A lehűlt tejszínt habverővel felvertem  közben hozzá adagoltam az epret amivel tovább vertem. Szilikon muffin formákat vízzel kiöblítettem és ebbe kanalaztam az epres habot amit mélyhűtőbe pakoltam.Pár órával később könnyen kiborítottam a formából és már ehettük is a hűsítő finomságot! / Ebből a mennyiségből 7 db lett. Természetesen lehet édesebbre de talán így jobban érződik a gyümölcs ! Mennyiséget is lehet növelni akkor vízzel öblített őzgerincformába érdemes önteni./

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...