2015. június 17., szerda

Sajtos-tejfölös tekercs

                                                                                 
Hozzávalók:
25 dkg bolti leveles tészta
tejföl
reszelt sajt
apróra vágott kapor
*
Elkészítése: Fagyasztott leveles tésztát szobahőmérsékleten mikor kiengedett enyhén lisztes deszkán kinyújtottam  majd megkentem tejföllel és megszórtam reszelt sajttal. Megmosott lecsurgatott és apróra vágott kaporral megszórtam  majd felgöngyöltem.  Feldaraboltam a tésztát és egy muffin sütő  formába raktam  ahol még a tészta tetejére kevés sajtot és sót szórtam. Előmelegített sütőben 180 fokon 20' sütöttem.
Nagyon finom, a kapor helyett bármilyen szárított vagy friss fűszerrel meglehet szórni !

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm Évi! Tetszetős, izletes és könnyen elkészíthető, nem kell órákig állni a konyhában!

VToncsi írta...

Én is szeretem, bár otthon sose főztük. Jó ötletet adtál, megvan a hétvégi ebédem. Kicsi csombort és sok kaprot is szoktam beletenni.
Kellemes hétvégét!
VToncsi

Okki írta...

Szinte semmi hozzávalóból milyen finomságosat lehet készíteni. :)