2015. július 31., péntek

Túró fasírt "Ízőrzők" Velem

                                                                                

Hozzávalók:
25 dkg túró
10 dkg. zabpehely
2 db tojás
4 evőkanál tejföl
3 evőkanál kefir/ aludttej helyett
2 evőkanál liszt
10 dkg reszelt sajt
1 csokor petrezselyem
fűszerek1-1 tk kakukkfű-borsikafű- majoránna- őrölt bors-só
2 gerezd fokhagyma
1 fej vöröshagyma
olaj a tepsi kenéséhez
*

Elkészítése: Vöröshagymát apró kockákra vágtam, fokhagymát reszeltem, sajtot nagy lyukú reszelőn lereszeltem, petrezselymet apróra vágtam. A túrót villával összetörtem és a többi hozzávalóval összegyúrtam. Fűszereket aki szereti az erősebb fűszerezést ízlésének megfelelően adagolhatja nekem  elégnek bizonyult az 1-1 tk minden fűszerből. Tepsit olajjal jól kikentem és ebbe tettem a masszát. Előmelegített sütőben 200 fokon  35' sütöttem. Mikor kihűlt akkor szeleteltem. Nagyon finom ! Főzelékhez is nagyon jó lehet !
Jó étvágyat kívánok !

6 megjegyzés:

Gerdi írta...

Erre a receptre rögtön lecsaptam! :-) Nagyon jó, köszönöm!

Szera írta...

Ezt biztosan kipróbálom! :) Köszönöm, hogy megosztottad! <3

Lívia írta...

Szokatlan és érdekes, de biztos finom, olyan alapanyagokból amitől csak finom lehet.

Éva írta...

Gerdi egészségetekre!
Szera egészségetekre!
Lívia azért is próbáltam ki mert számomra is érdekesnek tűnt, megérte a próba mert nagyon finom!

Lilus írta...

Nagyon finom, jó az állaga is!

Éva írta...

Lilus köszönöm visszajelzésedet, váljon egészségedre!