2015. augusztus 24., hétfő

Darázsfészek csokidarával és kókusszal

Vicuska által megsütött  finomságot  készítettem el  mivel kelt tésztára vágytam:) Fél adagból készült /azt írom le/    17 db ilyen kisebb forma lett belőle !
                                                                          
Hozzávalók:
tésztához:
20 dkg liszt
2 db tojás sárgája
1/2 cs vaníliacukor
100 ml tej
1,5 evőkanál cukor
pici só
20 g margarin
15 g élesztő
tészta töltelékéhez:
50 g margarin
75 g porcukor
 1/2 cs vaníliacukor
tortadara
kókuszreszelék
Elkészítése: Tésztát a kelt tésztának megfelelő módon bedagasztottam majd 20' pihentettem. Ezután enyhén lisztes deszkán kinyújtottam és megkentem a margarin- és kétféle cukor keverékével  megszórtam a tortadarával és szorosan feltekertem. Éles késsel  feldaraboltam  kb 1 cm szélesre majd sütőpapírral  bélelt tepsibe tettem  nem túl közel egymáshoz és tetejét megszórtam kókuszreszelékkel. 25' pihentettem még a tésztát majd előmelegített sütőbe tettem ahol 180 fokon 25' sütöttem. Nagyon finom  puha a tésztája !

2 megjegyzés:

Vicuska írta...

Örülök, hogy megcsináltad, Évuska :) Most, hogy elmúlt a nagy nyári hőség én is újra megsütöm :)

Éva írta...

Vicuska én is nagyon örülök hogy kipróbáltam, mert nagyon finom!