2015. augusztus 11., kedd

Gyors poharas édesség

Ha hirtelen édességre vágyom olyankor szoktam  alaposan szétnézni hogy mit is lehetne még felhasználni?:-)
Így született meg ez a poharas desszert is,  amihez mennyiséget nem is írok csak hozzávalókat!
                                                                        
Hozzávalók:
babapiskóta
vaníliapuding
mazsola
tej
kevés cukor
tejszín
szamóca szörp
*
Elkészítése: Feldaraboltam a babapiskótát és a pohár aljába raktam  rászórtam kevés mazsolát. Elkészítettem a pudingot amit ráöntöttem a piskótára kicsit hagytam hűlni. Felvertem a tejszínt  tettem hozzá  2 teáskanál szörpöt amivel még tovább vertem  ezután  rányomtam a pudingra és még a  tetejére  is csurgattam  kevés szörpöt! Hűtőbe pakoltam és vártam türelmesen azt a  pillanatot mikor már kellően hűs volt és megkóstolhattam!:-) 
Kellemes kanalazgatást kívánok !

2 megjegyzés:

Katalin írta...

De guszta a hab a tetején! Olyan mintha nálunk lennének ezek a desszertek, mert ugyanilyen poharaink vannak :-) De talán írtam is már. Én nagyon szeretem őket.

Éva írta...

Katalin érdekes ez a pohár azt hiszem hogy már Gerdi is jelezte hogy nekik is van ilyen! Anno mikor dolgoztam egyik évben nőnapra a szakszervezettől kaptuk akkor még volt..... :-))