2015. szeptember 23., szerda

Szilvás kevert pite

                                                                        

Hozzávalók: /28 cm átmérőjű pitéhez/ 20 dkg margarin, 15 dkg porcukor, 3 db tojás, 10 dkg natúr joghurt, fél csomag sütőpor, 1 teáskanál őrölt fahéj, 20 dkg liszt, szilva.

🌼

Elkészítése: A tésztához a margarint kikevertem a porcukorral egyenként adtam hozzá a tojásokat, a joghurtot, végül beleforgattam a sütőporral és fahéjjal elkevert lisztet. A tésztát egyenletesen egy sütőpapírral bélelt piteformába kentem és a tetejét kiraktam a megmosott kimagozott felezett szilvával. Előmelegített sütőben 160 fokon 40' sütöttem. Mikor már a formában kihűlt akkor szórtam meg porcukorral.  😋 

Jó étvágyat!



2 megjegyzés:

orsi írta...

itt a szilva szezonja, ezt most meg kell sütni :) ha már így összegyűltünk mi háziasszonyok, itt egy jó kezdeményezés mindenkinek, amivel mi is tehetünk a környezetünk védelméért. Gyűjtsük az olajat, és adjuk le a 170 kijelölt MOL töltőállomás egyikén http://tinyurl.com/ujratoltve

Éva írta...

orsi köszi!